Фортепіанний речиталь Фортепіанний речиталь В. Котиса

Фортепіанний речиталь

  • 11

  • Лютого 2015

  • 19:00

  • Середа

Фортепіанний речиталь Василя Котиса – до ювілею піаністки, професора Марії Крушельницькій

  • Концертний зал ім. С. Людкевича
  • Абонементи дійсні
  • Квитки продаються у касі філармонії щоденно 11:00 — 19:00

    Каса: (032) 235-89-46

    Інформація за телефоном — 096 0 200 400

На концерті слухачі матимуть змогу насолодитись зразками фортепіанної музики Йозефа Гайдна, Моріса Равеля, Сергія Рахманінова, Богдани Фільц у виконанні лауреата численних Міжнародних конкурсів, неперевершеного віртуоза Василя Котиса. 

Попри легкість до сприйняття слухачем, фортепіанна музика цих композиторів є вимогливою до піаніста, і якісне виконання цих творів вимагає високої майстерності та значної інтелектуальної роботи від виконавця. 

Фортепіанна творчість віденського класика Йозефа Гайдна є досить вагомою. Адже композитор написав 52 клавірні сонати й саме вони складають основну, найдорогоціннішу частину творчості композитора. Про значимість творів Гайдна свого часу писав не менш відомий композитор П. Чайковський: "Гайдн…удосконалив ту чудову, ідеально врівноважену форму сонати і симфонії, яку згодом Моцарт і Бетховен довели до останньої міри закінченості і краси". 

Французький композитор Моріс Равель втілив глибокі й багатогранні почуття у фортепіанних творах «Сонатина», «Гра води», циклі «Нічний Гаспар», «Шляхетні і сентиментальні вальси», «Відображення». Часто композитор звертається до глибоких, яскравих і драматичних почуттів. Равель не прагне вирішувати філософські питання та проблеми, намагається охопити в одному творі значне коло тем і знайти зв'язок всіх явищ.

Важливе місце у творчості російського композитора Сергія Рахманінова займають чотири фортепіанні концерти для оркестру та «Рапсодія на тему Паганіні», а також «П’єси - фантазії» і «Салонні п’єси», 2 сонати і 2 цикли варіацій, прелюдії, музичні моменти, етюди-картини. Богатирські, лірико-психологічні, героїчні образи, пейзажна лірика – ось коло тем, які у своїй творчості висвітлює маестро. Світла романтична лірика, широка, мрійлива за настроєм також характеризує стиль Рахманінова.

Значне місце в творчості знаної української композиторки Богдани Фільц займає концерт для фортепіано з оркестром, обробки українських народних пісень, п’єси для фортепіано. Самобутній стиль мисткині характеризується використанням народних мотивів, зокрема композиторка вміло передає колорит гуцульської ат Лемківської музики.