Нордичні саксофони Нордичні саксофони

Нордичні саксофони

  • 28

  • Вересня 2014

  • 21:00

  • Неділя
  • Концертний зал ім. С. Людкевича
  • Абонементи дійсні
  • Квитки продаються у касі філармонії щоденно 11:00 — 19:00

    Каса: (032) 235-89-46

    Інформація за телефоном — 096 0 200 400

 

ХХ Ювілейний Міжнародний фестиваль сучасної музики «Контрасти» 

Львівську програму “Нордичних саксофонів” розпочинає "Libra" для сопрано-саксофона соло шведського композитора Маркуса Віллена. Назва, натхненна сьомим знаком Зодіаку (Терези), відображена в драматургії твору двома полюсами: від драматичного початку до стагнації завмирання. Композиція написана з думкою про соліста Nordic saxophone quartet Йоханеса Торелла, котрому і присвячена. На замовлення Nordic saxophone quartet написана й п’єса “Разом” норвезького композитора Бйорна Болстада Ск’єлбреда (нар.1970). Основна ідея твору – протиставлення колективізму й індивідуалізму, непримиримості й компромісу, діалогу і монологу. 

Квартет для саксофонів української композиторки Кармелли Цепколенко складається з п’яти коротких частин, об’єднаних єдиним рухом, який перериває лише сольна каденція. 

"Сирена" шведської композиторки, віце-президента Королівської Академії Музики в Стокгольмі Марі Самюелсон, за словами самої авторки, не є твором програмним, а лише на символічному рівні пов’язаним із образами грецької міфології. Чотири саксофони символізують чотирьох солодкоголосих облудниці, чиї голоси то наближаються, то зникають у далині.

Завершує концерт твір "Contra Spem Spero" за Лесею Українкою незмінного учасника “Контрастів”, українського композитора і диригента Володимира Рунчака. Дві частини композиції вимагають від виконавців демонстрації цілої палітри майстерності: від наспівного соло сопрано-саксофона на початку, облямованого хоралом містичних дисонансів аж до віртуозних пасажів другої частини, яка більше скидається на божевільний танок. 

Лідія Мельник